marketing
Fot. Pexels.com

Pozyskiwanie nowych klientów jak i utrzymanie obecnych jest niezwykle ważne przy prowadzeniu własnej firmy. Warto zadbać o marketing przedsiębiorstwa i próbować korzystać z nowych rozwiązań. Internet sprawił, że poza tworzeniem ulotek możemy dotrzeć do klienta także na wiele innych sposobów.

Przeczytaj też: http://www.garg.pl/marketing-wskazowki-do-dzialania/

Marketing wideo

W przypadku wideo istnieje wiele możliwości jakie możesz wykorzystać. Pierwszą z nich jest stworzenie ciekawych wizualnie filmów prezentujących usługi, produkty bądź życie firmy. W związku z popularyzacją social mediów można również postawić na transmisję na żywo.

W takiej sytuacji warto wcześniej ogłosić live i podać temat przewodni wydarzenia. Podczas transmisji możemy pokazywać produkty, co jest popularne wśród sklepów z ubraniami, może być to prezentacja co może zrobić z danym produktem. Będzie to też idealna okazja do poszerzenia wiedzy na dany temat.

Marketing na portalach społecznościowych

Social media skupiają miliony osób, które korzystają z nich codziennie. Nie ma lepszego miejsca na znalezienie tak szerokiego grona odbiorców. W mediach społecznościowych istnieje bardzo wiele form marketingowych, które możesz wykorzystać.

Pierwsza z nich to tradycyjna reklama, która wyświetli się osobom z grupy docelowej. Social media oferują również wiele darmowych opcji pokazania się światu. Wystarczy prowadzić konto na danym portalu i być aktywnym, a nowi klienci sami mogą nas znaleźć.

Jedna z ostatnich prezentowanych przez nas opcji to korzystanie z tematycznych grup na Facebooku. Będąc na nich można zaangażować się w dyskusję dotyczącą jakiegoś sprzętu czy usługi i w taki sposób polecić swoje produkty. Oczywiście nie są to jedyne sposoby. Media społecznościowe ograniczane są jedynie wyobraźnią.

Bezpośredni kontakt z klientem

W tym wypadku wiele zależy od branży, w której działasz. Jeśli współpracujesz z innymi przedsiębiorcami warto wysłać im drobne prezenty na święta. Zadzwonić z gratulacjami po osiągniętym sukcesie. W przypadku B2B warto stawiać na relacje.

Kiedy świadczymy usługi lub dostarczamy produkty do klientów indywidualnych można pomyśleć o wysłaniu smsów na święta do stałych klientów. Innym pomysłem może być zaproszenie do wypróbowania jakiejś nowości przed oficjalnym pojawieniem się w asortymencie lub usługach.

Zobacz też: http://www.cigg.pl/jak-powstal-youtube/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here